  • 1. Data: 2003-12-22 10:27:24
    Temat: VAT na grunty - czy i kiedy?
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    witam 2 raz

    czy VAT na grunty (dokładnie na działki budowlane - 22%) to ma wejść (1-01,
    01-05) i kiedy czy tylko mi się przesłyszało?

    pzdr
    mwi

  • 2. Data: 2003-12-22 19:15:20
    Temat: Re: VAT na grunty - czy i kiedy?
    Od: kasia <k...@w...pl>

> [...]
    > czy VAT na grunty (dokładnie na działki budowlane - 22%) to ma wejść (1-01,
    > 01-05) i kiedy czy tylko mi się przesłyszało?
    wydaje mi sie ze stawka moze sie zmienic 1-05-2004 jesli wejdziemy do ue. moze to
    bedzi 7 a moze 22 % tego dzisiaj jeszcze nie wiadomo.
    Pozdrowienia
    Kasia

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2003-12-22 21:02:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Dec 2003, kasia wrote:
    >+ > czy VAT na grunty [...]
    >+ wydaje mi sie ze stawka moze sie
    >+ zmienic
    ^^^^^^^

    Przejęzyczyłaś się, czy przez tydzień nieobecności zdążyli
    już wciągnąć grunty do kategorii "towaru" ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)