    From: "Vei" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: korekta PIT 5 (za duza zaliczka)
    Date: 2 Apr 2005 21:25:50 +0200

    Witam,

    Ostatnimi czasy pojawiaja sie moje posty. Zabieram sie samodzielnie za
    prowadzenie KPiR itd po wszelkich niemilych perypetiach z Biurem Rachunkowym.
    No i to nieszczesne biuro zle zsumowalo mi faktury za paliwo w styczniu
    (prowadze kilometrowke). Pomylili sie o 4 zł na moja niekorzysc :) Po miesiacu
    (juz dawno zlozono deklaracje PIT 5) poprawili te 4 zl w KPiR.
    Czy powinnam zlozyc korekte PIT5?
    Niby zaplacilam za duzo zaliczki na podatek o 80 groszy, ale osobiscie nie chce
    sobie robic balaganu, korekt itd. No ale kiedys w innym urzedzie niz skarbowy
    uslyszalam ze procedura jest procedura, wiec moze jest obowiazek korygowac takze
    te grosze - pola dotyczace KUP i dochodu? A moze co miasto to inne widzimisie
    urzedu?