  • 1. Data: 2007-03-12 19:15:18
    Temat: koszty uzyskania dochodu za 2006
    Od: "magi" <m...@w...net>

    Witam za ubiegły rok dostałam 7 pitów i troche się pogubiłam, bo jak sumuje
    koszty z tych pitów to mi wychodza duzo wieksze niz te z tabeli o
    zryczałtowanych kosztach i nie wiem co wpisac
    przez 2 miesiace bylam na zasiłku i tu koszty mam zerowe przez 2 miesiace
    pracowałam w 1 zakładzie na umowe o prace a w innym na zlecienie a przez
    pozostale 8 w 2 zakladach na umowe o prace i ponadto cały czas na zlecenie
    i teraz w zeznaniu rocznym co mam wpisac w kosztach w wierszu gdzi ejest
    wynagrodzenie ze stosunku pracy 1840,77 czy 1227 bop w koncu nie cały rok
    pracowałam u dwoch pracodawców i co wpisuje i wierszu gdzie sa umowy
    zlecenia czy tam wystarczy przepisac koszty, które w pitach wpisali mi
    pracodowcy, czy tam wpisuje juz 0 bo wykorzystałam limit w umowach o prace

    i jeszcze jedno pytanie przy okazji w picie z urzedu pracy nie mam skladek
    na ubezpieczenie zdrowoten i spoleczne za to przypinaja dodatkowa kartke na
    której są wypisane wszystkie odciągane składki, czy mnei to dotyczy czy tak
    jak jest w picie wpisuje 0

    pozdr
    magi

  • 2. Data: 2007-03-12 22:22:53
    Temat: Re: koszty uzyskania dochodu za 2006
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Mar 2007, magi wrote:

> [...]
    > zlecenia czy tam wystarczy przepisac koszty, które w pitach wpisali mi
    > pracodowcy, czy tam wpisuje juz 0 bo wykorzystałam limit w umowach o prace

    Nie wtykam się do liczenia ile tam wyjdzie ze stosunku pracy, ale
    koszty z umów zlecenia NIE SĄ powiązane z kosztami z umowy o pracę
    ani nie podlegają limitowaniu.
    W programie z pity.pl (dziś oglądałem :)) trzeba dokładnie sprawdzić
    gdzie się wtyka koszty z umów wykonywanych osobiście - umowy zlecenia
    są w tej "podpozycji" w ktorej NIE MA limitu :) (bo są takie umowy
    wykonywane osobiście, które są objęte limitami sumującymi się do
    umów o pracę - ale to są INNE umowy).

    pzdr, Gotfryd