  • 1. Data: 2007-03-12 18:28:45
    Temat: Ulga rehabilitacjna,odiliczenia na opiekunów
    Od: Gupik <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    w odliczeniach podatkowych za 2006r mam możliwość skorzystania z ulgi
    rehabilitacyjnej i odliczyć max 2.280 zł, na utrzymanie opiekuna, ale
    jest jeden problem, moimy opiekunamy są rodzice, czy w takim wypadku mam
    możliwość skorzystania z tej ulgi ?? nie mam żadnych faktur ani
    rachunków ] a jeśli tak to gdzie i co wpisać ?? za info, Dzięki.

    ps. i jak wygląda odliczenie wydatków na samochód, czy trzeba mieć
    jakieś rachunki za paliwo czy jak ?? [ bo tez mogę odliczyć 2.280 zł ]
    niestety nie mam prawa jazdy, a samochód jest zarejestrowany na osobę z
    rodziny, [ jeśli to ma znaszenie ]