    From: Bucz <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: krus again...
    Date: Wed, 29 Oct 2003 14:49:57 +0100

    nie wiem czy TG. ale sproboje...
    czy mozna placic krus wstecz... tz. pod koniec roku zaplacic za caly
    okres bierzacego roku do tylu?
    oczywiscie wiadomo o co chodzi... jest wystarczajaca ilosc ziemi rolnej
    od wystarczajacego okresu czasu ale krus nie byl placony
    czy sa na to jakies kruczki prawne aby to obejsc... moze jakas wskazowka...?

    dodatkowe pytanie to juz napewno NTG ale moze ktos...
    czy jezeli posiadam ziemie rolna w jednym regionie polski a mieszkam w
    drugim to do ktorego krusu mam sie kierowac?

    --
    Bucz
    http://firepunch.internetdsl.pl/pomykacze/ - dla lekko hardkorowych