  • 1. Data: 2003-10-29 13:49:57
    Temat: krus again...
    Od: Bucz <f...@g...pl>

    nie wiem czy TG. ale sproboje...
    czy mozna placic krus wstecz... tz. pod koniec roku zaplacic za caly
    okres bierzacego roku do tylu?
    oczywiscie wiadomo o co chodzi... jest wystarczajaca ilosc ziemi rolnej
    od wystarczajacego okresu czasu ale krus nie byl placony
    czy sa na to jakies kruczki prawne aby to obejsc... moze jakas wskazowka...?

    dodatkowe pytanie to juz napewno NTG ale moze ktos...
    czy jezeli posiadam ziemie rolna w jednym regionie polski a mieszkam w
    drugim to do ktorego krusu mam sie kierowac?

    --
    Bucz
    http://firepunch.internetdsl.pl/pomykacze/ - dla lekko hardkorowych

  • 2. Data: 2003-10-29 16:12:04
    Temat: Re: krus again...
    Od: "Jacek Draczynski" <d...@h...juni.gliwice.pl>

    ja bylem ostatnio w krusie i chcialem sie zarejestrowac a ziemie mam od
    ponad 2 lat... na co pani zaskoczyla mnie pytaniem czy chce sie
    zarejestrowac od teraz czy na 2 lata wstecz... wystarczylo zaplacic zalegle
    skladki i siup...

    jedyny warunek to samodzielne uprawianie ziemii...

    jezeli chodzi o to do ktorego krusu sie udac to do tego w ktorej gminie
    znajduje sie ziemia.

    jacek

  • 3. Data: 2003-10-29 20:12:06
    Od: Bucz <f...@g...pl>

    Dnia 2003-10-29 17:12, Użytkownik Jacek Draczynski napisał :

> [...]
    >
    > jedyny warunek to samodzielne uprawianie ziemii...
    >
    > jezeli chodzi o to do ktorego krusu sie udac to do tego w ktorej gminie

    wielkie thx
    moze bedzie biznes, moze bedzie biznes, moze bedzie biznes :)

    --
    Bucz
    Żyj tak ja by dziś miał być ostatni dzień twojej marnej egzystencji!

  • 4. Data: 2003-10-29 20:20:21
    Od: "FXD.01001" <a...@w...pl>

    Bucz wrote:

    > moze bedzie biznes, moze bedzie biznes, moze bedzie biznes :)

    moze, zycze powodzenia

    lecz nie sadze, aby KRUS dlugo jeszcze pociagnal

    --
    FXD.01001
    o maila pytaj mnie na grupie

  • 5. Data: 2003-10-29 21:07:35
    Od: Bucz <f...@g...pl>

    Dnia 2003-10-29 21:20, Użytkownik FXD.01001 napisał :

    > moze, zycze powodzenia
    >
    > lecz nie sadze, aby KRUS dlugo jeszcze pociagnal

    przynajmniej 1 rok characzu mniej... tak na poczatek zeby sie
    rozkrecic... a pozatym jak juz bedzie jakas DG to moge sie starac o
    jakas niskoprocentowa pozyczka z funduszu "pierwsza praca" czy jakos tak

    --
    Bucz
    Żyj tak ja by dziś miał być ostatni dzień twojej marnej egzystencji!