  • 21. Data: 2006-07-29 22:38:11
    Temat: Re: ksiegowaie faktury- trzeba czy nie?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Przypadek ciekawy, ale pod to "trzeba" chyba podpadnie sama faktura
    > wewnętrzna (a nie zakupu)?

    No chyba tak (nie mam z tym doświadczenia, i Boże daj - nie chcę mieć w
    najbliższym czasie). Tyle że fakturę wewnętrzną chyba trzeba wystawić
    [1] na podstawie faktury zakupu, więc jest to w pośrednio księgowanie
    faktury zakupu :).

    p. m.

    [1] - nie znam podstawy prawnej, ale pewnie jakaś jest :)

  • 22. Data: 2006-07-30 18:07:31
    Od: "WaldiM" <w...@a...pl>

    > taaaa...i skad ja teraz wezle FV na mleko i bulki, jak starzy
    > w Makro Cash'n'Carry zakupy robili na moja karte ?? :((( :P

    Jak znam życie, to brali paragony :)

    WaldiM

  • 23. Data: 2006-07-30 19:50:31
    Od: Efreet <e...@p...onet.pl>

    WaldiM napisał(a):

    > Jak znam życie, to brali paragony :)

    BINGO !!
    Wygrales talon na balon :)

    Efreet

  • 24. Data: 2006-07-30 21:42:26
    Od: a...@i...pl (Bankier Amator)

    Nie ma obowiązku ujmowania faktur w ewidencji. Jest jeden wyjątek - zawsze
    musisz zaewidencjonować fakture korygującą.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 25. Data: 2006-07-31 05:07:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 Jul 2006, Bankier Amator wrote:

    > Nie ma obowiązku ujmowania faktur w ewidencji.

    Ale jest np. obowiązek księgowania towarów handlowych :)
    Po prawdzie nie musi być fakturą(!)
    I nie jest powiedziane czy kiedy dana sztuka została kupiona
    "dla szwagra" to można uznać że nie jest TH. Chyba w takim
    przypadku bezpieczniej rozważyć ujęcie zakupu.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 26. Data: 2006-08-02 18:04:15
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Bankier Amator napisał:

    > Nie ma obowiązku ujmowania faktur w ewidencji. Jest jeden wyjątek -
    > zawsze musisz zaewidencjonować fakture korygującą.

    taka fakturę podwyższającą wartość zakupu? nawet jak nie uwzględniłam
    samego zakupu, ze względu na brak możliwości "wrzucenia" w koszty???

    bo o tej na minus, stanowiącej moją darowizną dla budżetu to sie nie
    pytam, sama w sobie jest zrozumiała;>