  • 1. Data: 2004-12-29 11:52:16
    Temat: kupno samochodu jako firma autohandel a rejestracja w wydz. komunikacji
    Od: "SlyCom" <smadej_NOSPAM@_NOSPAM_slycom.net>

    Witam,

    Mam pytanie. Rozpoczalem dzialalnosc gospodarcza jako firma handlujaca
    samochodami.Pytanie moje jest nastepujace. Zakupilem samochod uzywany od
    pewnej osoby z zamiarem odsprzedazy w pozniejszym czasie ale przydaloby sie
    go przerejstrowac. Czy mam go zarejestrowac na siebie, na firme? Co z
    ubezpieczeniem?

    pozdrawiam,
    Sylwek