    From: mk <marcinkal@_bez_spamu_mkintegrator_del_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: laptop prywatny sprzedaż
    Date: Thu, 02 Oct 2008 16:07:20 +0200

    Witam

    Prowadzę DG związaną ze sprzedażą sprzętu komputerowego. Zakupiłem
    laptopa dla żony prywatnie, czyli nie wpisywałem w koszty ani do VAT
    faktury zakupu.
    Teraz chciałbym go sprzedać a kupić inny.
    Jak to zrobić legalnie żeby nie płacić znowu VAT-u (bo jak go nie
    odliczyłem od faktury zakupu i nie uwzględniłem w VAT-7, to jestem o
    niego w plecy)tym razem przy sprzedaży?

    Wogóle pomijać DG?

    pozdr.
    mk