  • 1. Data: 2009-05-13 21:08:15
    Temat: "mały" ZUS a zasiłek chorobowy
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Mam pytanie, właściwie w imieniu mojego kolegi: jak to się oblicza lub ile
    wynosi zasiłek chorobowy dla płacącego "małą składkę" ? Nie potrafiłem pomóc
    bo płacę "normalny" ZUS i wiem ile dostałem zasiłku chorobowego ale ile
    otrzyma osoba płacąca tą mniejszą składkę?

  • 2. Data: 2009-05-13 22:18:13
    Temat: Re: "mały" ZUS a zasiłek chorobowy
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomóc bo płacę "normalny" ZUS i wiem ile dostałem zasiłku chorobowego ale
    > ile otrzyma osoba płacąca tą mniejszą składkę?

    Ok. 5-6 razy mniej - tak samo, jak tyle razy jest mniejsza (srednio)
    podstawa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-14 07:16:44

> [...]