  • 1. Data: 2004-04-28 20:47:57
    Temat: moge odliczyc?..
    Od: serwan <s...@u...il.pw.edu.pl>

    witam,
    mama jest inwalidka; w roku ubieglym finansowalem jej leki (gosciec);
    czy, przy zalozeniu ze nadal ma zrodlo dochodu (nie jest na moim
    utrzymaniu) mam prawo odliczyc sobie kwoty wydane na leczenie?..
    pozdrawiam
    serwan

  • 2. Data: 2004-04-29 02:17:43
    Temat: Re: moge odliczyc?..
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    serwan wrote:
> [...]
    > czy, przy zalozeniu ze nadal ma zrodlo dochodu (nie jest na moim
    > utrzymaniu) mam prawo odliczyc sobie kwoty wydane na leczenie?..

    nie

  • 3. Data: 2004-04-29 04:22:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > nie

    1. Mam 4 zuzyte prezerwatywy w 2002 roku - czy moge zlozyc korekte i
    odliczyc?
    2. Postawilem na dzialce pakamere - czy moge odliczyc?
    3. Mam czosnek do sprzedania - czy moge odliczyc?
    4. Kocham ks. Rydzyka - czy moge cudzolozyc na jego rzecz i dochód nie
    ujawniac w zeznaniu rocznym?

    Zanim zadacie tego typu pytania, postarajcie sie zapoznac z ustawa. Albo
    chociaz z jej omówieniem.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H