  • 1. Data: 2004-04-28 19:02:46
    Temat: Składki ZUS a remanent likwidacyjny
    Od: Michal Kaczmarek <d...@g...pl>

    Witam,

    Płacąc podatek od remanentu likwidacyjnego oblicza się stosunek dochodu
    do przychodu z ostatnich trzech miesięcy. Czy przez dochód rozumie się
    pozycję 29. z fomularza PIT-5 ("Ustalenie dochodu/straty - dochód"),
    czy pozycję 44. ("Dochód po odliczeniach")? Innymi słowy, czy składki
    na ubezpieczenie społeczne w ZUS odliczane na PIT-5 (a nie w KPiR-ze)
    mogę uwzględnić podczas obliczania tego współczynnika?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2004-04-29 06:39:07
    Temat: Re: Składki ZUS a remanent likwidacyjny
    Od: Michal Kaczmarek <d...@g...pl>

    Witam,

    Sam sobie odpowiem ;).

    In article <s...@z...koszmarki>, Michal Kaczmarek wrote:
> [...]
    > na ubezpieczenie społeczne w ZUS odliczane na PIT-5 (a nie w KPiR-ze)
    > mogę uwzględnić podczas obliczania tego współczynnika?

    Wg US Poznań-Winogrady -- pozycja 29.

    Michał

  • 3. Data: 2004-05-21 22:29:06
    Od: "Rajmund" <r...@p...pl>

    > Płacąc podatek od remanentu likwidacyjnego oblicza się stosunek dochodu
    > do przychodu z ostatnich trzech miesięcy.

    Na wszelki wypadek koryguję podążając za serwisem INFOR:

    "...trzech ostatnich miesięcy ***poprzedzających miesiąc***, w którym
    nastąpiła likwidacja działalności..."

    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I02.2003.225.
    00000160A&komentarze=1