  • 1. Data: 2007-08-20 10:32:43
    Temat: na gielde inwestowac jako os.fiz. czy firma ?
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    WItam

    czy bardziej opłaca się inwestować w fundusze jako osoba prywatna, czy
    jako firma? Czy ma to jakiekolwiek znaczenie? Bo wiadomo jeżeli jako osoba
    fizyczna to tak bym zrobił, ew. jako właściciel firmy jak bym tak nie mógł
    to zawsze pozostaje w obiegu siostra, mama... i cała reszta rodziny ;-))))

    Pytam bo w naszym kraju wiele sie zmienia i wiele jest niejasnosci;-) Moze
    sie np okazac ze jako firma bede mial wiecej profitow (mam firme wiec nie
    problem), moze sie okazac zupelnie na odwrot....
    Pytam tutaj glownie o podatki... czy czyms to sie rozni (jestem Vatowcem i
    jade na liniowym ;-) )

    z poważaniem
    Łukasz

  • 2. Data: 2007-08-20 12:52:12
    Temat: Re: na gielde inwestowac jako os.fiz. czy firma ?
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

> [...]
    > problem), moze sie okazac zupelnie na odwrot....
    > Pytam tutaj glownie o podatki... czy czyms to sie rozni (jestem Vatowcem i

    Milej lektury:

    http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?t=2567&highlight=

    Pozdrawiam