  • 1. Data: 2002-08-06 08:09:13
    Temat: nie ma to jak dobry początek tygodnia...
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    ...zawitały do mnie dwie przemiłe Panie z UKS-u. Pierwsza "zachcianka" VAT
    5 - potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego. Na moje pytanie czy chcą tez
    kserokopię podziękowały grzecznie i powiedziały, że "tylko sobie spiszą" -
    boja się, że po kontroli wystawię im fakturkę ??? ;-))))

    --
    A.S.

  • 2. Data: 2002-08-06 08:51:51
    Temat: Re: nie ma to jak dobry początek tygodnia...
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > kserokopię podziękowały grzecznie i powiedziały, że "tylko sobie spiszą" -
    > boja się, że po kontroli wystawię im fakturkę ??? ;-))))

    A na jakiej podstawie podtnik ma miec "potwierdzenie zgloszenia
    rejestracyjnego" ?
    Nie wystarczy decyzja o nadaniu NIP ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-08-06 09:47:59
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kserokopię podziękowały grzecznie i powiedziały, że "tylko sobie spiszą" -
    > boja się, że po kontroli wystawię im fakturkę ??? ;-))))

    -----------------------
    Współczuje tak miłej wizyty .
    Jolka

  • 4. Data: 2002-08-06 12:12:15
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    VAT

    > A na jakiej podstawie podtnik ma miec "potwierdzenie zgloszenia
    > rejestracyjnego" ?
    > Nie wystarczy decyzja o nadaniu NIP ?

    zadawanie takich pytań na początku kontroli, przy założeniu, że akurat mam
    ten nieszczęsny kwitek, uznałem za niedyplomatyczne ;-)))