  • 11. Data: 2006-05-11 06:38:15
    Temat: Re: nieoczekiwana zmiana stawki
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > he?

    Co he?
    FGŚP był 0,15% jest 0,1%.
    Co tu he?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 12. Data: 2006-05-11 08:03:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Maddy wrote:

    > Kto z was zauważył, że od 1 kwietnia zmieniła się stawka ub.
    > wypadkowego dla zatrudniających poniżej 9 osób?
    >
    > Ja nie zauważyłam, co więcej dowiedziałam sie przypadkiem w rozmowie
    > ze znajomym i nie mogę informacji o tym znaleźć na stronach ZUS.

    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm

    ubezpieczenie wypadkowe od 1.01.2003 r. do 31.03.2006 r.
    od 0,97% do 3,86% podstawy wymiaru.

    ubezpieczenie wypadkowe
    od 0,90% do 3,60% podstawy wymiaru.

    A dla tych <10 jest to połowa maksymalnej stawki procentowej

  • 13. Data: 2006-05-11 08:16:26
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    > Ja zauważyłęm :) W dodatku trzeba przecież DRA posłać z tej okazji...

    Mój oddział ZUS nie życzył sobie przesyłania :).
    Graszka

  • 14. Data: 2006-05-11 08:43:08
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Maddy wrote:

    > Co he?
    > FGŚP był 0,15% jest 0,1%.
    > Co tu he?

    He, bo myslalem, ze to teraz, a ja widze, ze to bylo juz jakis czas
    temu:
    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

    --