  • 1. Data: 2006-05-10 18:38:20
    Temat: Korekta PIT-37 - czynny żal czy nie?
    Od: "nijou" <s...@p...adres.nijou.malpa.go2.pl>

    Witam. Głupio się składa ale po raz pierwszy w życiu rąbnąłem się w PIT.
    W starym błędnym picie miałem nadpłatę większą, w nowym poprawnym -
    mniejszą. Kwota drobna, bo 10 zł. I tu prośba o poradę: Chcę wysłać
    korektę. Czy musze złożyć tzw. "akt czynnego żalu"?

    nijou

  • 2. Data: 2006-05-10 20:08:22
    Temat: Re: Korekta PIT-37 - czynny żal czy nie?
    Od: "Maciejka" <f...@n...pl>

    W moim US przy każdej korekcie, a składałem ich kilka, wymagają pisma
    opisującego przyczynę powstania błędu.

    Użytkownik "nijou" <s...@p...adres.nijou.malpa.go2.pl> napisał w
    wiadomości news:e3tcij$d9c$1@news.task.gda.pl...

  • 3. Data: 2006-05-10 21:36:29
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Maciejka" napisał:

    > W moim US przy każdej korekcie, a składałem ich kilka,
    > wymagają pisma opisującego przyczynę powstania błędu.

    Tu jest wzór takiego pisma
    http://glinki.com/?l=4nfhro

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
    http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

  • 4. Data: 2006-05-11 08:30:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 May 2006, Maciejka wrote:

    > W moim US przy każdej korekcie, a składałem ich kilka, wymagają pisma
    > opisującego przyczynę powstania błędu.

    ...bo tego (czyli "wyjasnienia") wymaga Ordynacja.
    Ale pytanie było o "czynny żal", jak rozumiem z powodu niedopłaty:

    > Użytkownik "nijou" <s...@p...adres.nijou.malpa.go2.pl> napisał

    I specsygnaturka ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?