  • 1. Data: 2007-09-30 15:27:17
    Temat: niezlozenie dekl.VAT-7 konsekwencje
    Od: "Janusz" <h...@o...pl>

    Uswiadomilem sobie wlasnie ze zapomnialem o zlozeniu deklaracji VAT-7
    (prowadze DG na zasadach ogolnych). Kwota podatku naleznego zostala przelana
    do US w prawidlowym terminie.
    Jutro (poniedzialek) lece zlozyc zalegly VAT-7. Jakich moge spodziewac sie
    konsekwencji i czy warto razem z deklaracja zlozyc jakies pismo z
    wytlumaczeniem.

    Prosze o rade jeszcze dzisiaj w niedziele.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2007-09-30 16:58:15
    Temat: Re: niezlozenie dekl.VAT-7 konsekwencje
    Od: "premik" <p...@s...error.pl>

    jesli pierwszy raz Ci sie zdazylo to raczej powinno rozejsc sie po
    kosciach... natomist IMO jesli ktos bedzie mial zly dzien 100 zl.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2007-09-30 17:26:12
    Od: "andrew00" <a...@o...pl>

    ja maiłem tak że nie wysłałem i nie zapłaciłem i naszczęście pierwszy raz
    całkowicie bez konsekwecji sie obyło.... ale miałem tez dużo szcześcia bo
    Pani w okienku była naprawde bardzo miła:P

  • 4. Data: 2007-09-30 17:33:24
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Sep 2007 17:27:17 +0200, Janusz napisał(a):

    > Uswiadomilem sobie wlasnie ze zapomnialem o zlozeniu deklaracji VAT-7
    > (prowadze DG na zasadach ogolnych). Kwota podatku naleznego zostala przelana
    > do US w prawidlowym terminie.

    Czyli zauważyłeś sam, US jeszcze się nie upomniał?
    > Jutro (poniedzialek) lece zlozyc zalegly VAT-7. Jakich moge spodziewac sie
    > konsekwencji i czy warto razem z deklaracja zlozyc jakies pismo z
    > wytlumaczeniem.

    Koniecznie złóż "jakieś" pismo :)
    I najlepiej niech to będzie zatytułowane "akt czynnego żalu". Napisz w nim,
    że w związku z nieterminownym wyrażasz akt... i prosisz o nieukaranie, bo
    było to przeoczenie, albo, że pracownik nie zadbał, albo żona zapomniała.
    Napisz, że Twoje zobowiązanie wobec US było uregulowane w terminie, a
    niedotrzymanie terminu nie było działaniem celowym.

    Zwykle pomaga :)
    Oczywiście można by tutaj podywagować, czy urząd mimo to może Cię ukarać,
    czy też nie, ale na "mój" US zwykle coś takiego wystarcza i o
    konsekwencjach finansowych po takim piśmie jeszcze nie słyszałam.

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 5. Data: 2007-10-01 08:12:06
    Od: "Janusz" <h...@o...pl>

    "> Koniecznie złóż "jakieś" pismo :)
    > I najlepiej niech to będzie zatytułowane "akt czynnego żalu".

    Wielkie dzieki, szczegolnie za ten "akt". Juz zlozylem i mam czekac do 30
    dni na "wyrok" :-)

    Janusz