  • 11. Data: 2003-04-24 18:01:08
    Temat: Re: nota korygujaca
    Od: rafaello de D.<b...@p...pl>

    czy aby koniecznie trzeba korygowac ?
    odsyłam ==>
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_990706/p
    rawo/prawo_a_5.
    html

    pozdrawiam
    rafello

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2003-04-24 21:18:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Apr 2003, magdap wrote:
    [...]
    >+ Witam,
    >+ f-r kor. to chyba w takim przypadku nie mozna,z tego co wiem,to koryguje sie
    >+ ilosci i wartosci tylko.

    Zdaje się że już ktoś przytaczał przepis (i coś tam jest że inne
    pozycje również). Natomiast pamiętam (tylko nie pamiętam skąd
    pamiętam :( - wyrok jakiś czy co ?) że można korygować błędy
    wszelakie, ale zmiana podmiotu nie jest dopuszczalna.
    Hm... komentarz w rzeczpospolitej tylko potwierdza że nic nie
    wiadomo, bo ustawodawca "nie przewidział" :(

    pozdrowienia, Gotfryd