  • 1. Data: 2008-05-18 20:11:07
    Temat: od-sprzedaz samochodu...
    Od: "Scobowski" <scobiki_tego_nema@_itego_icpnet.pl>

    Kupiłem 5,5 miesiąca temu auto. Jakaś-tam kwota była na umowie, jakaś-tam
    kwota przeszła z rąk do rąk.
    Autko jakoś nie znalazło sympatii u mnie w rodzinie, postanowiłem sprzedać.
    Znalazł się na nie jeden naiwny (przepraszam - chętny ;-) ) - poprzedni
    właściciel (facet od którego ów pojazd nabyłem). Wstępnie uzgodniona cena :
    identyczna, jak na umowie sprzed pół roku.

    Zakładając, że poczekam z papierami jeszcze dwa tygodnie (niech minie pół
    roku) - czy taki manewr nie podpada pod coś?
    tym bardziej, że deal odbywa się między braćmi? :D

    cross: pl.soc.prawo

  • 2. Data: 2008-05-18 20:32:37
    Temat: Re: od-sprzedaz samochodu...
    Od: <s...@a...pl>

    > tym bardziej, że deal odbywa się między braćmi? :D

    Nie mogłeś prościej wszystkiego napisać? :)

    Między braćmi to najlepiej podarować ten samochód. Zgłosić to do US i bez
    dodatkowych kosztów się obejdzie.