  • 11. Data: 2005-08-03 20:52:01
    Temat: Re: odsetki - przedawnienie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Aug 2005, witek wrote:

    > Niepoprawnie.
    > Kwota ma być zaksięgowana zgodnie z dyspozycją, bez względu na to, ćzy się to
    > spółdzielni podoba, czy nie.

    Witek, ja się kłócił o kwestię czy kolejne czynsze to jeden dług
    czy kilka długów nie będe. Dopiero jak będzie trzeba ;)
    Ale czy zaprzeczasz zapisowi że należności UBOCZNE wolno potrącić
    najpierw ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2005-08-03 23:37:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Witek, ja się kłócił o kwestię czy kolejne czynsze to jeden dług
    > czy kilka długów nie będe. Dopiero jak będzie trzeba ;)

    oddzielne.
    przedawniają się tak samo jak rachunki np. z tepsy mimo, że telefon też
    masz jeden i ten sam.

    > Ale czy zaprzeczasz zapisowi że należności UBOCZNE wolno potrącić
    > najpierw ?

    Jeśli już, to tylko z tytułu odsetek od czynszu za dany miesiąc, ze
    który płacę.
    Ja zrozumiałem, że wpłata poszła jak pokrycie odsetek za całość.