  • 1. Data: 2003-01-31 13:51:51
    Temat: ograniczenie ??
    Od: "Ula G" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Czy w przepisach jest gdzies ograniczenie mowiace, do jakiej kwoty mozna
    wpisywac koszty do kpir na podstawie paragonu fiskalnego? Jesli jest to gdzie
    go szukac ?

    Czy mozna wpisac w koszty (kpir) paliwo zakupione w kraju, jesli jako dowod
    mam tylko paragon fiskalny ze stacji paliw?

    Dziekuje
    Ula G.

  • 2. Data: 2003-01-31 15:10:51
    Temat: Re: ograniczenie ??
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Ula G" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mozna wpisac w koszty (kpir) paliwo zakupione w kraju, jesli jako dowod
    > mam tylko paragon fiskalny ze stacji paliw?

    A na paragonie masz nazwę firmy i NIP (odbiorcy) ?
    Proś o wystawienie faktury, będziesz zdrowiej spać.

  • 3. Data: 2003-01-31 17:36:46
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ula G" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A na paragonie masz nazwę firmy i NIP (odbiorcy) ?
    > Proś o wystawienie faktury, będziesz zdrowiej spać.
    Na razie Skarbowy akceptuje paragon z autostrady a przy innych mogą być
    problemy.
    Wiola