  • Data: 2002-12-10 13:38:39
    Temat: opoznienie w zgloszeniu PCC i pytanie
    Od: Pawel Kiljan <p...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Po zakupie jednego ze sprzetow spoznilem sie z zaplaceniem deklaracji
    PCC i zaplacilem ja wraz z odsetkami.

    Teraz US wyslal mile pismo, ze popelnilem wykroczenie skarbowe
    polegajace na nieterminowej zaplacie podatku wynikajacego z PCC i
    wzywaja mnie zebym dobrowolnie poddal sie karze.

    Moga mnie tak okradac, czy jest jakis paragraf zeby sie odczepili ?

    Sprawa miala miejsce mniej wiecej rok temu, moje spoznienie bylo rzedu
    40 dni, a kwota podatku - 46 PLN plus 1,50 (!) karnych odsetek. Teraz
    chca extra 100 PLN.

    KJ