    From: Pawel Kiljan <p...@c...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: opoznienie w zgloszeniu PCC i pytanie
    Date: Tue, 10 Dec 2002 14:38:39 +0100

    Witam,

    Po zakupie jednego ze sprzetow spoznilem sie z zaplaceniem deklaracji
    PCC i zaplacilem ja wraz z odsetkami.

    Teraz US wyslal mile pismo, ze popelnilem wykroczenie skarbowe
    polegajace na nieterminowej zaplacie podatku wynikajacego z PCC i
    wzywaja mnie zebym dobrowolnie poddal sie karze.

    Moga mnie tak okradac, czy jest jakis paragraf zeby sie odczepili ?

    Sprawa miala miejsce mniej wiecej rok temu, moje spoznienie bylo rzedu
    40 dni, a kwota podatku - 46 PLN plus 1,50 (!) karnych odsetek. Teraz
    chca extra 100 PLN.

    KJ