  • 11. Data: 2004-10-06 18:45:55
    Temat: Re: oszustwo podatkowe
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    > Jak przez email to nie anonimowo.

    Ciekawe dlczego ten post wywolal tak gwaltowne reakcje. Moze wiekszosc
    grupowiczow to pracodacy zalegajacy z wynagrodzeniem wobec swoich
    pracownikow??

  • 12. Data: 2004-10-06 19:33:22
    Od: "auto.ok" <a...@g...pl>

    > Ciekawe dlczego ten post wywolal tak gwaltowne reakcje. Moze wiekszosc
    > grupowiczow to pracodacy zalegajacy z wynagrodzeniem wobec swoich
    > pracownikow??

    lub co gorszego ;)

  • 13. Data: 2004-10-06 19:40:00
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "auto.ok" <a...@g...pl> wrote in message
    > lub co gorszego ;)

    A urzednicy czytaja ta grupe i juz wystawiaja zlecenia kontroli :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 14. Data: 2004-10-07 06:35:43
    Od: "Karpow" <n...@n...pl>

    Bo pytanie było w stylu ucznia : której Pani zakapować żeby mnie nie wzięła
    pod uwagę ?.
    Jeżeli pytający sam płaci podatki to chyba wie gdzie z tym problemem
    powinien się zwrócić, chyba ,że kieruje nim strach bo gdyby oskarżenia
    okazały się nie prawdziwe to sam tego poniesie konsekwencje.
    Pzdr

  • 15. Data: 2004-10-07 06:41:40
    Od: "Karpow" <n...@n...pl>

    I jeszcze jedno.
    Pytający robi to anonimowo i zauważcie ,że pisze : " pracowałem" czyli było
    wszystko Ok do momentu zwolnienia. Pozwala mi to (moje zdanie) wyciągnąć
    wniosek,że miała by to być forma zemsty a nie martwienia się o losy
    pracowników oskarżanego.

  • 16. Data: 2004-10-07 07:58:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Oct 2004, Karpow wrote:
    [...]
    >+ wszystko Ok do momentu zwolnienia. Pozwala mi to (moje zdanie) wyciągnąć
    >+ wniosek,że miała by to być forma zemsty

    Zgadza się. Takoż patrz "moralność Kalego" - niemniej pytanie było
    w zakresie grupy... a początkowe odpowiedzi nie bardzo.
    Z p. widzenia państwa motywacja powiadamiającego jest bez znaczenia,
    taniej wychodzi aparat skarbowy ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 17. Data: 2004-10-07 11:53:34
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    wyciągnąć

    > Zgadza się. Takoż patrz "moralność Kalego" - niemniej pytanie było
    > w zakresie grupy... a początkowe odpowiedzi nie bardzo.

    Ciekawe jak mozna okreslic moralnosc faceta ktory nie placi wynagrodzenia
    np. przez 6 miesiec, sam jezdzi np. BMW na kolacje z kontrahentami wydaje
    np. 1000 pln. ale na wynafrodzenia niestety juz nie ma.

  • 18. Data: 2004-10-07 12:09:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Profil1 napisał:

    > Ciekawe jak mozna okreslic moralnosc faceta ktory nie placi wynagrodzenia
    > np. przez 6 miesiec, sam jezdzi np. BMW na kolacje z kontrahentami wydaje
    > np. 1000 pln. ale na wynafrodzenia niestety juz nie ma.

    Ja na niego mówię "mój były klient".

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 19. Data: 2004-10-07 18:37:53
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Profil1 wrote:

    > Ciekawe dlczego ten post wywolal tak gwaltowne reakcje. Moze wiekszosc
    > grupowiczow to pracodacy zalegajacy z wynagrodzeniem wobec swoich
    > pracownikow??

    Gwałtowną ? Raczej skromnie sie ten wątek prezentuje.

    Ps. Ja nie zalegam, to była techniczna uwaga. Żeby się jakiś potencjalny
    anonim za bardzo nie zdziwił :)
    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 20. Data: 2004-10-07 21:12:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Oct 2004, Profil1 wrote:
    [...]
    >+ Ciekawe jak mozna okreslic moralnosc faceta

    Oczywiście.
    Dlatego mnie nawet "chęć zemsty" niespecjalnie dziwi.
    W odróżnieniu od szybkostrzelnego ataku z początku skierowanego
    *wyłącznie* w stronę "podejrzeń psychiatrycznych".
    Tym bardziej iż sugestia "jak sam płaci podatki to wie gdzie iść"
    chyba rozmija się ze statystycznym pojęciem obywatela .pl "co
    gdzie kiedy" - zaliczki płaci mu pracodawca, czy jest w stanie
    coś odliczyć to nie wiadomo - a jak jest to mu ktoś "po znajomości"
    PIT-37 rozliczy...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)