  • 1. Data: 2006-09-26 20:07:17
    Temat: paragon
    Od: "Tom" <t...@N...wp.pl>

    Witam,
    jestem początkującym przedsiębiorcą.
    Chciałbym zapytać jak mam księgować paragony.
    Mam zamiar wystawiać swoim klientom tylko faktury VAT, ale jeśli ktoś
    chciałby tylko paragon,
    jak mam to zaksięgować w PKPiR? Co w pisuje w miejsce kontrahenta?

    dzięki za odpowiedzi
    Tom

  • 2. Data: 2006-09-26 20:27:38
    Temat: Re: paragon
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chciałby tylko paragon,
    > jak mam to zaksięgować w PKPiR? Co w pisuje w miejsce kontrahenta?

    hm paragon to wg mnie wydruk z kasy fiskalnej. Z kasy wydrukujesz też
    raport dobowy i wpiszesz do księgi.
    Na paragonie nie ma miejsca na wpisanie kontrahena.

    Magdi

  • 3. Data: 2006-09-27 13:01:48
    Od: "Tom" <t...@N...wp.pl>

    no tak ale jak chce zaksiegować to na koncie "Sprzedaż" to muszę wpisać
    kontrahenta.
    Ale ok, czyli skięguję raport dobowy, tylko jak to teraz zrobić?