  • 21. Data: 2008-02-14 12:07:48
    Temat: Re: pieczątka
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 13 luty 2008 23:36
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fovrde$p8e$1@news.onet.pl>):

    > ZAMIESZKANA!!!!
    >
    > Miejsce *zamieszkania* to nie to samo co *zameldowania* (choć mogą być
    > takie same).

    Aczkolwiek bazowanie na adresie zamieszkania jest dość niebezpieczne.
    Zacznijmy od tego, że zamieszkanie bez zameldowania jest nielegalne :D
    A potem niezgodność dokumentów jednych z drugimi....

    Do tego adres zamieszkania może być zmienny. Nie wyobrażam sobie
    przerejestrowywania działalności co pół roku dlatego, że np. w lecie
    mieszkam na wsi, a w zimie w mieście.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 22. Data: 2008-02-14 12:09:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 14 luty 2008 10:18
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    Tylko nie zapomnij umieścić tam regon.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 23. Data: 2008-02-14 12:11:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:

    > Do tego adres zamieszkania może być zmienny. Nie wyobrażam sobie
    > przerejestrowywania działalności co pół roku dlatego, że np. w lecie
    > mieszkam na wsi, a w zimie w mieście.

    Niemniej jednak w obecnym stanie prawnym tak właśnie musisz robić.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 24. Data: 2008-02-14 13:14:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 14 luty 2008 13:11
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fp1b5d$td5$11@news.onet.pl>):

    > Niemniej jednak w obecnym stanie prawnym tak właśnie musisz robić.

    Tylko że to absurd i lepiej chyba olać temat zamieszkania i założyć, że dla
    urzędów ,,mieszka'' się tam gdzie zameldowanie. W końcu musieli by być
    mocno zdesperowani, żeby to badać.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 25. Data: 2008-02-14 13:38:44
    Od: "Gosia" <gosiapraca(malpka)orange.pl>

    > Tylko że to absurd i lepiej chyba olać temat zamieszkania i założyć, że
    > dla
    > urzędów ,,mieszka'' się tam gdzie zameldowanie. W końcu musieli by być
    > mocno zdesperowani, żeby to badać.

    Czyli co posumowując pieczątka moja wiem że napewno będzie miała NIP REGON
    Nazwę i adres tylko teraz podsumowując adres wpiszę tej wioski gdzie jestem
    zameldowany to klienci jak się zasugerują pieczątką to nie będą nawet
    wiedzieli gdzie to jest :) a jak zapisze na pieczątce adres biura to chyba
    lepiej by było i cały szum o to sie rozchodził...wieć jak zameldowanie czy
    biuro wolał bym biuro tylko czy mogę tak podawać ?.

    Daniel

  • 26. Data: 2008-02-14 14:04:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 14:38:44 +0100, Gosia napisał(a):

> [...]
    > lepiej by było i cały szum o to sie rozchodził...wieć jak zameldowanie czy
    > biuro wolał bym biuro tylko czy mogę tak podawać ?.

    Chyba jednak ktoś musi napisać łopatologicznie, to co sympatyczna_poczta_a
    usiłuje cały czas sugerować.
    Jeżeli pieczątka ma służyć do dodawania powagi pisemkom to możesz tam
    wpisać co tylko chcesz, ale adres prowadzenia działalności jest chyba
    bardziej na miejscu niż adres zamieszkania. Jeśli pieczątkę chcesz
    wstawiać na wypisywanej ręcznie fakturze zamiast wpisywania nazwy
    sprzedawcy, to w tym miejscu przepisy wymagają adresu zamieszkania i adrse
    prowadzenia DG może być tylko dodatkiem. Jeśli piezcątka ma służyć do
    podbikanai poleceń przelewu dla banku, to spytaj w banku czy będą
    przyjmować przelewy z adresem niezgodnym z rejestracją działalności
    gospodarczej.

    > Daniel

    To Gosia czy Daniel?

  • 27. Data: 2008-02-14 22:37:55
    Od: "Gosia" <gosiapraca(malpka)orange.pl>

    > To Gosia czy Daniel?

    To ma wpływ na odpowiedz czy Gosia czy Daniel ?:))))

  • 28. Data: 2008-02-15 00:08:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gosia wrote:

    > To ma wpływ na odpowiedz czy Gosia czy Daniel ?:))))

    oczywiscie.
    Nie wiadomo czy pisać obywatelu czy obywatelko.