  • 11. Data: 2002-04-07 15:24:03
    Temat: Re: pierwszy milion trzeba ukrasc
    Od: v...@p...pl (vikemi)

    "Arjos" <a...@p...onet.pl>
    > Podobno istnieje projekt aby rozpoczynajacych zwolnic na rok z wplacania
    > zaliczek na pdof...

    W 1990 bylo zwolnienie na dwa lata i bylo to niezle.
    Ale teraz ? Nie przejdzie, choc powinno...
    A z drugiej strony wydaje mi sie to niepotrzebne,
    bo malo kto jest w stanie za rok wykazac podatek...

    --
    vik.emi

  • 12. Data: 2002-04-07 15:24:03
    Od: v...@p...pl (vikemi)

    "Budzik" <b...@p...onet.pl>
    > hehehe, będzie dużo firm z 11 miesięcznym stażem :(

    no, i idac tropem niegdysiejszych zwolnien,
    trzeba bedzie odprowadzic zalegly podatek...
    bo warunkiem uzyskania zwolnienia bedzie deklaracja,
    ze po roku nie zlikwiduje sie dzialalnosci przez nastepne dwa lata...

    --
    vik.emi

  • 13. Data: 2002-04-08 07:04:32
    Od: "escuola" <e...@w...pl>

    a o tym to nie wiedziałem, dziekuje za ostrzezenie
    pozdrawiam
    -escuola-