  • 1. Data: 2004-06-11 08:55:43
    Temat: pilne pytanie - prosze o pomoc:)
    Od: "Asia" <a...@a...pl>

    Witam!

    Przeszukalam googlarka, ale nie znalazlam potrzebnej mi informacji:(
    W zwiazku z tym, ze zlozylam podanie o umorzenie czesci podatku za rok
    ubiegly (PIT-37) US zarzadal zeznania majatkowego.
    Dodatkowo mam przedstawic informacje o ponoszonych kosztach z tytulu
    czynszu, gazu itp.
    Nie przebywam w miejscu, w ktorym jestem zameldowana. Nie moge przedstawic
    wydatkow z miejsca, gdzie mieszkam.
    Moje pytanie: czy USy maja w zwyczaju sprawdzac, czy dana osoba rzeczywiscie
    przebywa w miejscu, gdzie jest zameldowana i skad wydatki mieszkaniowe
    przedstawia? Jezeli tak, czy to zwykle telefon, czy np. wizyta;)?

    Z gory dzieki za pomoc!
    Pozdrawiam,
    Aska