  • 1. Data: 2005-01-20 11:51:35
    Temat: produkcja
    Od: "ata" <a...@e...pl>

    Witam,

    Chciałam zapytac czy ktos zajmuje sie produkcja i czy moze polecic jakis
    plan kont ? sposoby rozliczania ...

    Jakos nic fajnego zeby nie moge znależć zeby usystematyzowac sobie wiedze.

    Beata R

  • 2. Data: 2005-01-20 12:43:45
    Temat: Re: produkcja
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    ata napisał(a):
> [...]
    > plan kont ? sposoby rozliczania ...
    >
    > Jakos nic fajnego zeby nie moge znależć zeby usystematyzowac sobie wiedze.

    Plan kont z komenarzem Gierusza
    Klasyka
    Widziałam już wydanie poprawione na rok 2005

    Osobiście polecam.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2005-01-20 12:58:49
    Od: "ata" <a...@e...pl>

[...]

    Wielkie dzieki :)

    ata

  • 4. Data: 2005-01-25 13:32:09
    Temat: [OT]Re: produkcja
    Od: maHo <m...@p...net>

    ata wrote:
> [...]
    >
    > Plan kont z komenarzem Gierusza
    > Klasyka
    > Widziałam już wydanie poprawione na rok 2005

    jak ci się udało skonfigurować OE że tak ci niesamowicie psuje
    cytowanie?. normalnie mistrzostwo świata :):)

    pozdrav

    maHo