  • 1. Data: 2005-01-20 12:34:50
    Temat: Kto konkretnie odpowie?!
    Od: "Me@My" <needafrend@[BEZ TEGO]tlen.pl>

    Juz pisalem pare dni temu zapytanie do kiedy pracodawca ma obowiazek
    wystawic PIT za umowe-zlecenie za zeszly rok.
    Nie bylo zadnej konkretnej odpowiedzi...
    Moze tym razem...
    Piotr

  • 2. Data: 2005-01-20 12:39:30
    Temat: Re: Kto konkretnie odpowie?!
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Me@My wrote:

> [...]
    > wystawic PIT za umowe-zlecenie za zeszly rok.
    > Nie bylo zadnej konkretnej odpowiedzi...
    www.google.pl

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-01-20 12:45:40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Me@My napisał(a):
    > Juz pisalem pare dni temu zapytanie do kiedy pracodawca ma obowiazek
    > wystawic PIT za umowe-zlecenie za zeszly rok.
    > Nie bylo zadnej konkretnej odpowiedzi...
    > Moze tym razem...

    To analfabetyzm funcjonalny teraz się tak nazywa?

    Ja np. zacytowała nawet kawałek ustawy.
    Mało konkretnie?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2005-01-20 12:46:45
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "Me@My" <needafrend@[BEZ TEGO]tlen.pl> wrote in message
    > Juz pisalem pare dni temu zapytanie do kiedy pracodawca ma obowiazek
    > wystawic PIT za umowe-zlecenie za zeszly rok.
    > Nie bylo zadnej konkretnej odpowiedzi...

    Ja taką tam widzę.
    T.

  • 5. Data: 2005-01-20 13:10:33
    Od: "Me@My" <needafrend@[BEZ TEGO]tlen.pl>

    > Me@My napisał(a):
    > Ja np. zacytowała nawet kawałek ustawy.
    > Mało konkretnie?
    >
    > Maddy
    Dzieki, ale w blad mnie wprowadzily inne podawane terminy, wiec myslalem,
    ze sa rozne wersje.
    A Tobie dziekuje bardzo za odpowiedz odpowiednio podparta,
    Pozdrawiam
    Piotr