  • 1. Data: 2009-01-17 12:53:17
    Temat: pit poszedl do niewlasciwego urzedu skarbowego
    Od: arek <klamm@[op.pl]>

    Witam,

    moj poprzedni prawcodawca wyslal pita do nie tego US co trzeba, inne
    wojewodztwa calkiem. Jak to odkrecic? Moge normalnie zlozyc ten pit w
    swoim urzedzie?
    Czy poprosic szefa o wyslanie tego jeszcze raz?

    Bede wdzieczny za pomoc && Pozdr

  • 2. Data: 2009-01-17 18:58:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Jan 2009, arek wrote:

> [...]
    > urzedzie?
    > Czy poprosic szefa o wyslanie tego jeszcze raz?

    IMHO to ostatnie nie zawadzi.
    US zdaje się jest zobowiązany do przesłania dokumentów do "właściwego
    US" z urzędu (trzeba by zajrzeć do Ordynacji), ale po co pracodawca
    ma się stresować groźnie brzmiącem pismem z listą artykułów KKS,
    jeśli "właściwy" US nie dostanie informacji przed upływem terminu :]
    Na mój gust ma sens żeby "dobrą" deklarację posłać wraz z informacją
    do właściwego US, dodatkowo zaś informację (o błędzie) do niewłaściwego.
    "Właściwy US" w cudzysłowach z okazji używania tego terminu przez
    przepisy :D

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-01-18 04:51:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    arek wrote:
> [...]
    > swoim urzedzie?
    > Czy poprosic szefa o wyslanie tego jeszcze raz?

    jakiego pita?

  • 4. Data: 2009-01-18 09:49:49
    Od: Tomasz <toudi!@geckon!!!.net>

    arek pisze:
    > Witam,
    >
    > moj poprzedni prawcodawca wyslal pita do nie tego US co trzeba, inne
    > wojewodztwa calkiem. Jak to odkrecic? Moge normalnie zlozyc ten pit w
    > swoim urzedzie?

    mozesz

    > Czy poprosic szefa o wyslanie tego jeszcze raz?

    mozesz, ale imho niekoniecznie.

    Mialem kiedys sytuacje ze pomimo czasowego zameldowania nie poprawilem
    danych u pracodawcy i nie uzupelnilem nip3. Normalnie wypelnilem potem
    pit37 i wyslalem do US wlasciwego dla miejsca stalego zameldowania -
    jakiez bylo moje zdziwienie jak skontaktowal sie ze mna US z miasta w
    ktorym mialem czasowe z zaproszeniem do 'poprawienie trywialnej pomylki'...

    w podwojnym* szoku poszedlem do US (tymczasowego), poprawilem pit,
    podpisalem sie... i juz ;)

    jedyna roznica, ze to bylo w ramach jednego wojewodztwa.

    * szok pierwszy - dlaczego dzwonili z _tego_ US.
    szok drugi - od kiedy to zamiast grozb z paragrafami, US dzwoni i
    zaprasza z dokumentami do poprawienia bledu w danych...

    --
    Tomasz

  • 5. Data: 2009-01-21 10:44:29
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 17 Jan 2009 22:51:08 -0600, witek napisał(a):

    > jakiego pita?

    Ale jesteś upierdliwy :/
    "11", ewentualnie nawet '37" jeżeli pracownik złożył pisemne oświadczenie
    iż pracodawca ma mu wypełnić rozliczenie roczne (pracownik nie korzysta z
    odliczeń, ulg).
    Ty masz jakiś minimalny limit wysyłanych "postów" na grupy że tak się
    pienisz i czepiasz?