  • 1. Data: 2009-01-17 10:43:11
    Temat: troche NTG , podpisanie maila certyfikatem kwalifikowanym
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    WItam!
    Zakupiłem certyfikat kwalifikowany (certum) i chcialbym podpisac nim maila
    (nie bede kupowac
    niczego dodatkowego), czy ktos problem przerobil, udalo mu sie i moglby sie
    podzielic tym jak?
    Niestety to http://java.bart.prokop.name/smail/ nie obsluguje certum.

    pozdrawiam

    --
    http://ProgramPartnerski.detalowiec.pl - zarób kilka tysięcy miesięcznie!
    zobacz też http://Wspolna-Flaszka.PL i

  • 2. Data: 2009-01-17 11:40:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kotlet,

    Saturday, January 17, 2009, 11:43:11 AM, you wrote:

> [...]
    > (nie bede kupowac
    > niczego dodatkowego), czy ktos problem przerobil, udalo mu sie i moglby sie

    Zaktualizuj bazę certyfikatów głównych.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-01-17 12:57:11
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Zaktualizuj bazę certyfikatów głównych.

    mozesz rozwinac? (jestem zielony jezeli o podpisy chodzi)

  • 4. Data: 2009-01-17 13:52:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kotlet,

    Saturday, January 17, 2009, 1:57:11 PM, you wrote:

    [...]

    > mozesz rozwinac? (jestem zielony jezeli o podpisy chodzi)

    Zapewne używasz Windows - skoro tak, to wejdź do witryny Windows
    Update i zaktualizuj system. Wśród aktualizacji będzie też
    aktualizacja bazy certyfikatów głównych. Certum ma na pewno certyfikat
    główny umieszczony w tej bazie.

    Możesz również zaktualizować sam certyfikat Certum ale tłumaczenie jak
    to zrobić zajęło by za dużo czasu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2009-01-17 13:58:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kotlet,

    Saturday, January 17, 2009, 1:57:11 PM, you wrote:

    [...]

    > mozesz rozwinac? (jestem zielony jezeli o podpisy chodzi)

    Uzupełniając:
    Certyfikaty najwygodniej w Windows obsługuje się z poziomu IE,
    niestety - wchodzisz w menu - Narzędzia - Opcje internetowe -
    Zawartość - Certyfikaty. Certum CA powinno być na liście Zaufane
    główne urzędy certyfikacji - tam sprawdzisz ważność certyfikatu.
    Aktualny jest ważny do 2027 roku.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl