  • 1. Data: 2005-04-01 11:23:30
    Temat: po ilu dniach dostajecie zwykle ....
    Od: "RB" <r...@p...fm>

    zwrot nadpłaconego podatku. Np. jak oddacie pit już 4 marca danego roku.

  • 2. Data: 2005-04-01 11:48:02
    Temat: Re: po ilu dniach dostajecie zwykle ....
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > zwrot nadpłaconego podatku. Np. jak oddacie pit już 4 marca danego roku.

    Co roku wygląda to inaczej. W zeszłym roku dostałem po 2 miesiącach (na
    konto w banku)

  • 3. Data: 2005-04-01 16:59:00
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    Użytkownik "RB" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > zwrot nadpłaconego podatku. Np. jak oddacie pit już 4 marca danego roku.

    z US Wa-wa Wola otrzymałem w tym roku po ok. 40 dniach - złożyłem 18 lutego
    zwrot 29 marca

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2005-04-02 16:42:37
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    W tym roku zwrot podatku, z II US Wwa-Srodm, otrzymalem przed wczoraj.
    PIT-37 zlozylem 16.03.2005

    Leszek