  • Data: 2005-01-13 10:15:43
    Temat: po raz pierwszy zatrudniony
    Od: "Kudlaty" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    mam pytanie (gdzies bylo ale znalezc nie moge)

    gdzie znalezc przepisy dotyczace takiej sytuacji:
    chce zatrudnic osobe dla ktorej bylaby to pierwsza praca. Z tego co gdzies
    wyczytalem to moge ja zatrudnic na caly etat a wyplacac 80% wynagrodzenia
    (najnizszego) przez pierwszy rok, 90% przez drugi.

    a czy jesli ta osoba byla zarejestrowana jako bezrobotna i oddelegowana do
    pewnej firmy (w formie stazu czy czegos takiego finansowanego z pieniedzy
    unijnych,wyplacanych przez Urzad Pracy - 3 miesiace) to tez mozna zastosowac
    powyzsza "metode"???
    i gdzie i jak moge sprawdzic czy dana osoba czasem nie "zapomniala" o swych
    legalnych pracach??

    dzieki z gory