    From: p...@w...ae.krakow.pl (Pawel Prokop)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: poczatek DG ZUS (ZPA ZUA)
    Date: Thu, 29 Dec 2005 14:00:11 +0000 (UTC)

    Witam,
    chce zlozyc ZUS ZPA i ZUS ZUA, bylem dzisiaj w ZUSie i wymieklem
    w tlumie emerytow i rencistow...

    pytanie 1 zatem:
    czy mozna te 'ankiety' wyslac do ZUSu poczta?

    pytanie 2.
    ZUS ZPA pkt.III.04 Nazwa organu zalozycielskiego.
    Co wpisac w to pole? Dzialalnosc zalozylem sam, 'organem' chyba nie jestem.

    pytanie 3.
    ZUS ZUA pkt.V.01 Tytul ubezpieczenia - kody.
    W onecie znalazlem czterocyfrowy kod dotyczacy pozarolniczej dzialalnosci
    gospodarczej (czyli chyba mnie sie on tyczy). A na formularzu jest miejsce
    na 6 cyfr ( w formacie: [ ][ ] [ ][ ] [ ] [ ] )
    Co wpisac?

    A do ZUS sie dodzwonic nie moge...

    Pozdrawiam serdecznie
    --