  • 1. Data: 2004-10-26 13:10:11
    Temat: podat.osob pracujacych w USA
    Od: "Felicjana" <a...@o...pl>

    Pracuje w USA (legalnie) pracujac na statkach. Moje zarobki to prawie w
    calosci napiwki. Nie jest od moich dochodow odprowadzany podatek ani w USA ani
    tez w Polsce. Teraz kupuje mieszkanie i obawiam sie, iz Urzad Skarbowy moze
    sie zainteresowac skad mialam na to pieniadze (dochody z pracy na statku to
    moje jedyne dochody) i obciazyc mnie podatkiem. Czy sluszne sa moje obawy i
    jak radzicie mi ustrzec sie przed pazernoscia Skarbowki i ewentualnymi
    konsekwencjami karno-skarbowymi.