  • 1. Data: 2007-01-08 18:40:35
    Temat: podatek a wojsko
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Witam. W wakacje byłem w wojsku na krótkotrwałym przeszkoleniu wojskowym (6
    tygodni) dla studentów. Dostałem jakiś żołd, coś koło 500 zł. Był to mój
    jedyny przychód w tym roku. Czy będę z tego tytułu musiał wypełnić PIT czy
    jest to zwolnione z podatku (czy ma w tym wypadku zastosowanie art. 21 ust.
    15 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych) ?

    Szymon

  • 2. Data: 2007-01-08 18:57:56
    Temat: Re: podatek a wojsko
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > jest to zwolnione z podatku (czy ma w tym wypadku zastosowanie art. 21
    > ust. 15

    Miało być art. 21 ust. 1 p. 15