  • 1. Data: 2008-01-13 01:10:11
    Temat: podatek od darowizny dla hospicjum
    Od: monos <i...@g...com>

    na wydziale uniwersytetu zorganizowalismy loterie fantowa. sami
    wykonalismy ozdoby choinkowe
    i zebralismy nagrody ksiazkowe - kazdy przyniosl co mial. wykonalismy
    losy i dochod z ich
    sprzedazy zamierzamy przekazac hospicjum. nic na tym nie zarabiamy,
    bedzie tego najwyzej 2
    tys.

    jak to najprosciej przekazac aby nie bylo problemu z placeniem
    podatku?

    chcemy te pieniadze im przekazac , ale nie wiem czy ta darowizna jest
    jakos opodatkowana? ile
    i komu sie placi? czy mozna uniknac podatku? kto ma zaplacic ten
    podatek?

    prosze o pomoc o porade w tej kwesti

  • 2. Data: 2008-01-13 02:48:16
    Temat: Re: podatek od darowizny dla hospicjum
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    monos wrote:
> [...]
    > losy i dochod z ich
    > sprzedazy zamierzamy przekazac hospicjum. nic na tym nie zarabiamy,

    ja się zastanawiam, czy sami nie podpadniecie pod organizowanie gier
    losowych bez zezwolenia.

  • 3. Data: 2008-01-13 09:53:17
    Od: monos <i...@g...com>

    On 13 Sty, 03:48, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > ja się zastanawiam, czy sami nie podpadniecie pod organizowanie  gier
    > losowych bez zezwolenia.

    no to super, to i na to trzeba miec zezwwolenie?
    coz, juz po fakcie, pieniadze jeszcze nie sa podliczone po loterii,
    wiec w jaki sposob najlatwiej je przekazac?