  • 21. Data: 2009-03-07 12:48:39
    Temat: Re: podatek od dochodow osobistych - miejsce zamieszkania / zameldowania
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-03-2009 o 13:23:38 Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > A masz cos merytorycznie do powiedzenia? ;)
    > Moze wiesz cos na temat zniesienia odplatnosci od wystawienia
    > tych druczkow, blankietow, pseudo-kart itd?
    >
    > Bo jezeli bylby to tylko nieodplatny wpis w bazie PESEL,
    > a na druczkach bylby ten PESEL jako odsylacz do wpisow
    > w bazie to OK. Ale jezeli struktury panstwowe sterowane
    > przez cwiercinteligentow z Wiejskiej zmuszaja mnie do
    > zbednych wydatkow, to bede sie przed tymi wydatkami bronil.

    Pewnie chodziło witkoi o to, że d.o. jest jedynym dokumentem
    w którym masz adres zameldowania. Pozostałe powinny
    być na adres zamieszkania.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 22. Data: 2009-03-08 20:23:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 06 Mar 2009 19:48:26 -0600, witek napisał(a):

    > za to kiedyś zrobią hurtową akcję

    Ja przypuszczam, że te mniejsze miejscowości z meldunkami skutecznie
    lobbują za status quo :) Wyprostowanie tego mocno przykręciłoby im kurek z
    kasą, której trochę zostaje w gminie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2009-03-11 22:45:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Mar 2009, Liwiusz wrote:

    > Musieliby chyba zatrudnić do tego milion nowych urzędników ;)

    Y, któryś rząd postanowi zrobić "podatnikom dobrze" i podatnicy się sami
    przejadą.
    Jeszcze nie wiem jak, ale coś wymyślą ;)
    I pewnie jak zwykle - wyjdzie niechcący :>

    Dziś jest to tylko problem ulgi za internet :) (i wysoce prawdopodobnego
    przyznania się podatnika, że mieszka gdzie indziej), a nie tak dawno
    na wsiach była to ulga "budowlana" (sądząc z opisów było trochę takich
    co się zdziwiło, kiedy US zażądał zwrotu ulg z odsetkami za 5 lat :>,
    nie zdawali sobie sprawy że naruszajac prawo budowlane "bo papiery
    na budynek gospodarczy są duuuużo tańsze" w stopę sobie może nie
    strzelają, ale polewają kwasem - bolało będzie dopiero za chwilę).

    pzdr, Gotfryd