  • 11. Data: 2009-01-11 19:37:01
    Temat: Re: podatek od najmu - małżeństwo/majątek odrębny
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Proste jak drut: Twój majątek odrębny, Twoja własność, masz prawo zaliczać do
    swojego wyłacznego przychodu.

    Poszperaj sam, gdzies zgubiłem.
    JaC

    -----

    > Czy masz może źródło takiej interpretacji?
    > Z tego co wiem, jeżeli kupiłem je sam przed ślubem i nie przekazałem go żonie,
    pozostaje ono składnikiem mojego majątku odrębnego - moją własnością

  • 12. Data: 2009-01-11 20:14:29
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Znalazłem link, to była niejako odwrotna sprawa, nie wiem, czy Ci pomoże.
    www.zarzadca.pl/content/view/172/96/

    ----