  • 1. Data: 2009-01-10 10:35:26
    Temat: darowizna dla dwóch osób ile egzemplarzy umowy?
    Od: plusz <p...@g...com>

    chcę podarować samochód bratu i jego żonie - każde z nich rozlicza się
    w innym urzędzie skarbowym
    wartość darowizny 14000 zł, czyli generalnie nie ma żadnych podatków

    jeden z US twierdzi, że muszę sporządzić 2 umowy - pomiędzy bratem i
    mną oraz mną i żoną brata

    czy to prawda?
    wg mnie wystarczy jedna wspólna umowa

    podpowiedzcie czy to jest w ogóle prawnie unormowane, czy urzędnik
    może sobie dowolnie interpretować?
    Czy przy rejestracji auta każda umowa musi być zgłoszona w US? nawet
    pniżej kwoty wolnej?

    --
    plusz