  • 1. Data: 2009-01-10 11:19:30
    Temat: vat - termin zaplaty za fakture
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Witam,
    mam pytanie, nie wiem czy do tej pory dobrze robilam...
    vat zasady ogolne, wystawiam fakture za uslugi zwolnione z vat, z
    terminem platnosci 14 dni, nieraz jest dluzszy, w ktorym miesiacu
    powinnam uwzglednic w rozliczeniu owe faktury, w momencie zaplaty czy
    wystawienia?

  • 2. Data: 2009-01-10 11:21:05
    Temat: Re: vat - termin zaplaty za fakture
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ania pisze:
> [...]
    > terminem platnosci 14 dni, nieraz jest dluzszy, w ktorym miesiacu
    > powinnam uwzglednic w rozliczeniu owe faktury, w momencie zaplaty czy

    Wystawienia, jeśli nie rozliczasz się metodą kasową.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-01-10 11:22:47
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Wystawienia, jeśli nie rozliczasz się metodą kasową.

    dzieki

  • 4. Data: 2009-01-10 11:28:55
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Wystawienia, jeśli nie rozliczasz się metodą kasową.

    a nie na odwrót?

    --
    http://Wspolna-Flaszka.PL - nasza-klasa dla żuli
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez

  • 5. Data: 2009-01-10 11:48:49
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-01-2009 o 12:21:05 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Wystawienia, jeśli nie rozliczasz się metodą kasową.

    Pytanie - o jakie rozliczenie chodzi (VAT? PIT?), czy faktura została w terminie itd
    :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-01-10 12:25:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Jan 2009, Kotlet mielony wrote:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > a nie na odwrót?

    A co na odwrót?
    Tam jest "nie" w zdaniu :)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-01-10 12:52:56
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > A co na odwrót?
    > Tam jest "nie" w zdaniu :)

    łomatko rzeczywiscie :)

  • 8. Data: 2009-01-12 13:52:57
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Tomek pisze:
    > Dnia 10-01-2009 o 12:21:05 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisaĹ?(a):

    > Pytanie - o jakie rozliczenie chodzi (VAT? PIT?), czy faktura zostaĹ?a w terminie
    itd :-)

    no tak... chodzi o rejestr vat, a platnosci za wystawione faktury