  • 11. Data: 2015-11-17 23:25:42
    Temat: Re: podatek od supermarketow
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m4rkiz wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    >
    > nieco przesadzasz - w koncu emigranci dostaja roznego rodzaju child
    > benefity
    > i Kindergeldy tam gdzie mieszkaja, a mieszkac moga gdzie chca, wiec...

    oczywiscie, ze przesadzam.
    juz dawno wyrosłem z centralnego rozdawnictwa, ale co niektorzy widać
    juz z tego nie wyrosną.

  • 12. Data: 2015-11-26 12:27:45
    Od: Bolko <s...@g...com>

    a może inaczej nie dawać tylko nie zabierać.
    Czyli ulga podatkowa w kwocie 500 pln.
    Może tak być?

  • 13. Data: 2015-11-26 12:35:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-26 o 12:27, Bolko pisze:

    > a może inaczej nie dawać tylko nie zabierać.
    > Czyli ulga podatkowa w kwocie 500 pln.
    > Może tak być?

    To będzie płacz, że tylko najbogatsi skorzystają.

    No a 99,X% podatników sobie wyzeruje PIT. W takim razie po co w ogóle PIT.

    Już od dawna twierdzę, że jest to podatek, na którym państwo co do
    zasady nic nie zyskuje (bo albo płaci samo sobie, albo miałoby o wiele
    większe zyski z innych podatków, gdyby ogłosiło światu "w Polsce nie ma
    dochodowego, zapraszamy").

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-11-26 21:07:29
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 26.11.2015 o 12:35, Liwiusz pisze:
> [...]
    > zasady nic nie zyskuje (bo albo płaci samo sobie, albo miałoby o wiele
    > większe zyski z innych podatków, gdyby ogłosiło światu "w Polsce nie ma

    Skoro to tak niski i nieważny podatek, to czemuż jego brak miałby
    kogokolwiek przyciągnąć?

  • 15. Data: 2015-11-27 09:02:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-26 o 21:07, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Skoro to tak niski i nieważny podatek, to czemuż jego brak miałby
    > kogokolwiek przyciągnąć?

    On jest nieistotny z punktu widzenia państwa, nie z punktu widzenia
    przedsiębiorców.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2015-11-27 09:24:27
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > On jest nieistotny z punktu widzenia państwa, nie z punktu widzenia
    > przedsiębiorców.

    No właśnie też o tym czytałem że koszty wztosunku do zysku w przypadku PIT-ów
    są ogromne.
    Wiec dlaczego on jeszcze istnieje.
    I nie tylko w PL
    ale i w UE
    a nawet ostoi demokracji USA

  • 17. Data: 2015-11-27 09:30:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-27 o 09:24, Bolko pisze:

    > No właśnie też o tym czytałem że koszty wztosunku do zysku w przypadku PIT-ów
> [...]

    Bo nie służy dochodom, tylko inwigilacji i tłamszeniu. Zmuszanie
    milionów do robienia milionów niepotrzebnych rzeczy to miód na uszy
    państwa. Niektórzy po prostu nie umieją sobie wyobrazić, aby można było
    sprzedawać pietruszkę na straganie i nie prowadzić księgowości.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2015-11-27 09:41:25
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 09:30:54 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Bo nie służy dochodom, tylko inwigilacji i tłamszeniu. Zmuszanie
    NWO i te sprawy?
    Przyznaje że kiedyś ta idea mnie bardzo pociągała.
    Ale gdbym miał się z nią zgodzić to musiałbym stwierdzić
    że nie mam nic do powiedzenia i najlepiej siedzieć na pupie.
    NWO może istnieje w UE i USA+Canada
    Może nawet w Ameryce Pd
    Ale Indie?
    Ale w chinach tej idei sobie już nie wyobrażam.
    To naprawdę inny świat.
    Ja twierdze że nie jest jeden tylko n spisków na świecie.

    > milionów do robienia milionów niepotrzebnych rzeczy to miód na uszy
    > państwa. Niektórzy po prostu nie umieją sobie wyobrazić, aby można było
    > sprzedawać pietruszkę na straganie i nie prowadzić księgowości.

    Smutne ale prawdziwe.
    Sam miałem z tego powodu problemy i sprawę sądzie.

  • 19. Data: 2015-11-27 09:45:14
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Smutne ale prawdziwe.
    > Sam miałem z tego powodu problemy i sprawę sądzie.

    akurat mi się przypmniało
    Jestem ze wsi.
    "Miastowej" koleżance żony którą bardzo lubie zaproponowałem
    kawałek mięsa z świni spoza obiegu.
    Wiesz o co powiedziała.
    Nie chce bo świnia nie ma badań=papierów.
    Ja mam prawie 4 dychy i żyje.
    Moje dzieci też.
    Ale Unia panie ....ja pierdole

    ps minęło już pięć lat chyba a mnie nadal to wk*&wia

  • 20. Data: 2015-11-27 10:11:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.11.2015 o 09:30, Liwiusz pisze:
> [...]
    > państwa. Niektórzy po prostu nie umieją sobie wyobrazić, aby można było
    > sprzedawać pietruszkę na straganie i nie prowadzić księgowości.

    No ale tak by można przy opcji całkowitego braku podatków. Biurokracja
    związana z VAT jest jeszcze większa, przynajmniej z punktu widzenia
    przedsiebiorcy takiego jak ja.