  • 21. Data: 2015-11-27 10:12:19
    Temat: Re: podatek od supermarketow
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.11.2015 o 09:45, Bolko pisze:
    > Nie chce bo świnia nie ma badań=papierów.
    > Ja mam prawie 4 dychy i żyje.
    > Moje dzieci też.
    > Ale Unia panie ....ja pierdole

    Nie unia panie, a zdrowy rozsądek. Niebadanego mięsa to ja bym kijem nie
    dotykał.

  • 22. Data: 2015-11-27 10:23:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.11.2015 o 10:12, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Nie unia panie, a zdrowy rozsądek. Niebadanego mięsa to ja bym kijem nie
    > dotykał.

    ATPO: To akurat to, że muzułmanie i Żydzi nie jedzą świni, wcale nie
    jest takie śmieszne, jak wygląda na miastowych demotywatorach i wynika
    właśnie z bezpieczeństwa tego mięsa.

  • 23. Data: 2015-11-27 10:34:30
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Nie unia panie, a zdrowy rozsądek. Niebadanego mięsa to ja bym kijem nie
    > dotykał.

    Ale dlaczego?

  • 24. Data: 2015-11-27 10:45:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.11.2015 o 10:34, Bolko pisze:

    > Ale dlaczego?

    Bo mięso, zwłaszcza świni, może być zarażone różnymi niebezpiecznymi
    zarazkami. Nie chodzi o papier unijny, a o badanie, dla mojej pewności.
    To tak jak nie tykam grzybów niektórych, bo nie umiem sam patrząc
    rozpoznać czy kania czy może jednak sromotnik.

    Badania mięsa mają wg mnie duży sens, bo człowiek nie jest w stanie sam
    tego stwierdzić, jaką jakość ma to mięso

  • 25. Data: 2015-11-27 10:55:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Badania mięsa mają wg mnie duży sens, bo człowiek nie jest w stanie sam
    > tego stwierdzić, jaką jakość ma to mięso

    Dodatkowo badania mięsa były na długo przed Unią... Miałem dziadków na
    wsi - hodowali zwierzęta na mięso - co w czasach PRL-u było dość wygodne
    dla nich i rodziny, ale ubój zawsze był pod nadzorem weterynarza!

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 26. Data: 2015-11-27 11:33:58
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Dodatkowo badania mięsa były na długo przed Unią... Miałem dziadków na
    > wsi - hodowali zwierzęta na mięso - co w czasach PRL-u było dość wygodne
    > dla nich i rodziny, ale ubój zawsze był pod nadzorem weterynarza!

    Szkoda że mój dziadek nie wiedział.
    Teraz jem kiełbase do której sam dodawałem pieprz 2 tygodnie temu.
    Tak jak co roku przez ostanie 30 lat odpukać żyje.

    ps 1
    http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/kara-dla-znanego-produ
    centa-masla,507905.html

    ps 2
    Średnia masarnia to chyba jakieś 100 ton/dzień świnia ma ok 120 kg.
    Czyli to jest 1000 sztuk na dzień na jednego weterynarza.
    Minuta na zbadanie jednej to jest to jest jakieś 16 godzin.
    hmm cóż może wszystkie bada.

  • 27. Data: 2015-11-27 11:54:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-27 o 09:41, Bolko pisze:

    > NWO i te sprawy?

    Nie, nie aż tak szeroko. Takie tylko zwykłe bolszewickie wtrącenie nosa
    w nieswoje sprawy.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2015-11-27 11:55:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-27 11:33, Bolko pisze:

    > Szkoda że mój dziadek nie wiedział.
    > Teraz jem kiełbase do której sam dodawałem pieprz 2 tygodnie temu.
    > Tak jak co roku przez ostanie 30 lat odpukać żyje.

    Są osoby przebiegające przed rozpędzonymi samochodami i niektóre też
    potrafią cieszyć sie zdrowiem kilkadziesiąt lat.

> [...]
    > Czyli to jest 1000 sztuk na dzień na jednego weterynarza.
    > Minuta na zbadanie jednej to jest to jest jakieś 16 godzin.

    O jakiej masarni piszesz, mięso winno być badane w ubojni!

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 29. Data: 2015-11-27 11:56:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-27 o 10:11, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No ale tak by można przy opcji całkowitego braku podatków. Biurokracja
    > związana z VAT jest jeszcze większa, przynajmniej z punktu widzenia
    > przedsiebiorcy takiego jak ja.

    Ale póki co mówimy o dochodowym. Etatowiec papierologii z VATem nie
    robi. To daje kilka milionów ludzi zwolnionych z prowadzenia zupełnie
    niepotrzebnej księgowości, a przede wszystkim zwolnionych z obowiązku
    spowiadania się przed urzędnikiem z każdego finansowego pierdnięcia. To
    byłaby zmiana jakościowa, a nie tylko ilościowa.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2015-11-27 11:57:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-27 o 10:12, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Nie unia panie, a zdrowy rozsądek. Niebadanego mięsa to ja bym kijem nie
    > dotykał.

    To nie dotykaj. Ale nie stosuj mentalności bolszewika, że jak ktoś inny
    dotknie, to ty mu rękę utniesz.

    --
    Liwiusz