  • 1. Data: 2005-02-17 17:22:54
    Temat: Re: podroz sluzbowa
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    tak, nie przysługuje dieta przy podróży do miejscowosci stałego zamieszkania

  • 2. Data: 2005-02-17 17:26:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 17 Feb 2005 17:52:10 +0000, ThauthiM <u...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >miejscowosci swojego zamieszkania. Czy to prawda? Czy nie moge sobie tego
    >rozliczyc jako podrozy sluzbowej? Nie moge odliczyc diet, noclegow,
    Nastepnym razem jedz do Torunia ;).

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-02-17 17:48:31
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

    Gdy prowadzisz działalność gospodarczą to rozliczasz tylko koszty na
    podstawie r-ków. Natomiast jeśli to spółka z oo. to na podstawie delegacji
    zwrot kosztów podróży ( bez diet i noclegów)

  • 5. Data: 2005-02-17 21:39:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Feb 2005, Wojciech Kozłowski wrote:

    >+ tak, nie przysługuje dieta przy podróży do miejscowosci stałego zamieszkania

    Można również prosić o "odpowiedzi pod" ?? Znacznie łatwiej
    komentować... a i sygnaturkę wyciągam z "zapasowych" ;)

    A co do tematu: możesz poodać namiar na przepis ? (coby łatwo
    dało się sprawdzić czy dotyczy nie tylko pracowników :))
    I jak rozumiem NIE dotyczy to kosztów dojazdu ?
    Bo pytający:

> [...]
    >+ > rozliczyc jako podrozy sluzbowej? Nie moge odliczyc diet, noclegow,

    ...przecież może uznać że WRÓCIŁ :> do domu z firmy, nie ? ;)

    Co do noclegów to przyznam że nie rozumiem pytania: ThauthiM,
    czy ty masz FAKTURY za nocleg ??
    Bo zakładam że nie poważasz się na zaliczenie w KUP kosztów
    noclegu nie posiadając "kwitka" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)