  • 1. Data: 2004-07-29 09:32:22
    Temat: pozwolenie na niesciaganie zaliczki podatku dochodowego
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    czy ktos z Groupowiczow moze mnie upewnic w jednej kwestii:
    Chodzi mi o mozliwosc przestania placenia zaliczki na podatek dochodowy w tym
    roku. Wiem ze jeden z kolegow zlozyl pismo do US i motywowal to ze bedzie mial
    duzy odpis. US sie zgodzil i wsutek tego firma nie placila do US zaliczek.

    Moj przypadek: bede mial duze odliczenie z tytulu Kasy Mieszkaniowej.
    Jednoczesnie wplata ta jest rozlozona na caly rok, ale 'grand total' bedzie mi
    pozwalal do zwrotu calosci ulgi z tego tytuly w tym roku (11340pln). Czy US
    bedzie sklonny zgodzic sie 'zaocznie' na niepobieranie zaliczki? Czy wystarczy
    deklaracja ze takie pieniadze wplacam na KM?

    Bede wdzieczny za jakiekolwiek info.

    Pozdrawiam, T.

  • 2. Data: 2004-07-29 10:03:20
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

> [...]
    wystarczy
    > deklaracja ze takie pieniadze wplacam na KM?

    Jeśli masz potwierdzenia wpłaty to oczywiście. Ja złozylam pismo ze
    ponioslam w tym roku koszty na remont domu i dołączylam rachunki. Dostalam
    decyzje ze na okreslona kwote jestem zwolniona, a remont kontynuuje dalej.
    Calosc rozlicze pozniej !!