  • Data: 2015-05-27 17:30:08
    Temat: praca za gramanicą a zus ;)
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Kolejne pytanie odnośnie wyjazdu do pracy do Holandii.
    Mam zamiar jechać tam z jednym pracownikiem (10 innych pozostaje w
    Polsce). Nasz czas pracy to 2-4 dni. Na razie to jednorazowy wyjazd, ale
    być może takie wyjazdy będą częściej.
    Czy koniecznym jest zgłaszanie tego na druku A1 do ZUS i wyrabianie na
    tej podstawie EKUZ jeśli posiadam aktualną EKUZ "wycieczkową" (nie
    związaną z pracą)
    Teoretycznie przed każdym takim drobnym zleceniem powinienem zmarnować
    dodatkowe dwa dni na załatwianie A1 i EKUZ, ale czy w praktyce mogę mieć
    nieprzyjemności jeśli tego nie zgłoszę i wyjedziemy na standardowe karty
    ubezpieczenia?

    Łukasz