eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › pracownicy we francji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-03-01 14:38:01
    Temat: pracownicy we francji
    Od: Pulsar <p...@P...pl>

    Witam!

    Mam taki problem - jest firma, należąca do Polaka (X), zarejestrowana w
    Polsce, zatrudniająca polskich pracowników - firma świadczy usługi
    budowlane. I teraz firma ta (X) dostaje zlecenie od francuskiej firmy (Y)
    na wybudowanie domu we Francji - pracownicy firmy X jadą na budowę do
    Francji.

    I teraz dwa pytania:
    1. Jak wygląda sprawa ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników
    firmy X?
    2. Dodatkowo francuska firma Y chce wypłacać pracownikom polskiej firmy
    diety (na pobyt, koszty podróży itp) - czy jest możliwość jakoś to
    rozliczyć, jeżeli pracownicy pracują cały czas dla polskiego pracodawcy?

    Proszę o pomoc - pozdrawiam - Marcin.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1