    From: "MarekZ" <m...@n...org.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: prawdopodobny atak zus-u :)
    Date: Sun, 12 Oct 2003 22:23:01 +0200

    Doszly do mnie pogloski, ze w najblizszym czasie, wiele osob, sposrod
    korzystajacych z zawieszania dzialalnosci na KPiR moze dostac decyzje ZUS-u
    o objeciu z urzedu obowiazkowym ubezpieczeniem spolecznym, za okresy
    zawieszen od 1 stycznia 1999 roku.

    Moze zatem zastanowic by sie w jak najprostszy sposob doprowadzic do
    uchylania takich decyzji przed odpowiednimi wydzialami sadow wojewodzkich ?

    Nie wiem czy ta pogloska jest prawda, dotarla do mnie z jednego z
    krakowskich inspektoratow. Nie wiem czy to akcja lokalna, czy bedzie
    dotyczyc jakiegos wiekszego obszaru.

    Czyzby od 1 stycznia 2004 roku mialy sie przedawnic ewentualne niezaplacone
    skladki sprzed 1 stycznia 1999 / Moze warto a'priori zastanowic sie nad
    potencjalnie najbardziej skuteczna linia postepowania w przypadku gdyby ktos
    otrzymal taka decyzje.

    pozdrawiam, marek