  • 1. Data: 2007-08-30 07:02:21
    Temat: (press) kupiles pick-up - no to masz problem
    Od: "dfsfs" <...@...com>

    "Część z przedsiębiorców stała się przestępcami skarbowymi, jeśli po 31
    marca kupili półciężarówkę z dużą kabiną i nie zapłacili akcyzy - zauważa
    gazeta."

    http://biznes.onet.pl/0,1596943,wiadomosci.html

  • 2. Data: 2007-08-30 17:43:42
    Temat: Re: (press) kupiles pick-up - no to masz problem
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 30 Aug 2007 09:02:21 +0200, dfsfs napisał(a):

    > "Cz z przedsibiorcw staa si przestpcami skarbowymi, jeli po 31 marca
    > kupili pciarwk z du kabin i nie zapacili akcyzy - zauwaa gazeta."

    Ja tak w kwestii formalnej: co to jest pciarwk, a zwłaszcza "pciarwk z du
    kabin" ?

    p. m.

  • 3. Data: 2007-08-30 19:28:02
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik mvoicem napisał:

    > a zwłaszcza "pciarwk z du kabin" ?

    dziczyzna po szwedzku z ziemniakami

    ;)

  • 4. Data: 2007-08-30 19:55:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    mvoicem w <news:pan.2007.08.30.17.42.57@gmail.com>:

    > Ja tak w kwestii formalnej: co to jest pciarwk, a zwłaszcza "pciarwk z du
    > kabin" ?

    Formalnie to zostało opisane w RFC 1855 Netiquette Guidelines: 2.1 User
    Guidelines
    2.1.1 For mail:
    [...]
    A good rule of thumb: Be conservative in what you send and liberal in what
    you receive.

    Niby dotyczy to "mail", ale... 40Tude nie miało problemu, żeby
    zidentyfikować X-Newsreader: Microsoft Outlook z brakiem deklaracji
    zestawu znaków:
    -10 Header "X-Newsreader: Microsoft Outlook"
    +10 Header {X-Newsreader: Microsoft Outlook} +@Header: {Content-Type:}

    i na tej podstawie wymusić ISO-8859-2 do wyświetlenia wiadomości. A
    słyszałem i czytałem, że Pan potrafi wiele więcej...

    To jak? Bedziesz liberalny? :)

    Dla przedpiścy przedpiścy: <http://evil.pl/pip/OE.html>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2007-08-30 21:19:13
    Temat: [OT]Re: (press) kupiles pick-up - no to masz problem
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 30 Aug 2007 19:55:05 +0000, 'Tom N' napisał(a):

    > A good rule of thumb: Be conservative in what you send and liberal in
    > what you receive.
    [...]
    > i na tej podstawie wymusić ISO-8859-2 do wyświetlenia wiadomości.

    No popatrz, nawet nie zauważyłem jak mi *znowu* przestawił kodowanie
    domyślne grupy na UTF-8.

    > A słyszałem i czytałem, że Pan potrafi wiele więcej...

    Tak było kilka lat temu, teraz to są jakieś popłuczyny po dawnym
    pan-ie. Ale co poradzisz, użytkownik musi mieć prosto :)

    > To jak? Bedziesz liberalny?

    postaram się.

    p. m.